بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تعویض های طلایی قلعه نویی و گل چهارم مجیدی خیلی چسبید!

http://axgig.com/images/59511643724234191749.jpg

فجر غصه نخور پرسپولیس هم با فرهاد چهارتایی کردیم!
استقلال در نیمه دوم همانطور که پیش بینی میشد برای بردن میل بیشتری از خود نشان داد و خیلی زود از روی یک شوت از راه دور توسط محمد قاضی که کلا در مورد نحوه بازی و نقشی که باید یک مهاجم نوک و هدف داشته باشد و عملکرد این بازیکن در سه دیدار اخیر بسیار حرف داریم و انتقادات زیادی از وی خواهیم کرد به گل دوم خود دست پیدا کرد .اما خیلی زود مجددا از روی نفطه ضعف این روزهای استقلال که همان ضعیف بودن مدافعین دو جناح خود می باشد از سمت چپ دفاعیش بعد از دور زدن پژمان نوری توسط بازیکن فجر با یک پاس عرضی سه مدافع دیگر استقلال که روی یک خط قرار گرفته بودند توپ را به تنها بازیکن فجر میان مدافعین رسید و گل دوم فجر به این ترتیب به ثمر رسید.
در ادامه بازی به دلیل تلاش و پر جنگندگی هافبکهای میانی تیم بخصوص آندو تیموریان و تعویض های طلایی امیر قلعه نویی در یک شروع مجدد و ضربه ایستگاهی حنبف عمران زاده مدافع جلو کشیده استقلال توانست در یک موقعیت کاملا صحیح و بدور از آفساید بودن با یک بقل پا گل سوم استقلال را به ثمر برساند.
اما تا اینجا بازی هیچکدام از گلهای استقلال به دل من نگارنده نچسبید بجز گلی که فرهاد مجیدی در یک حرکت خوب تیمی که با پاس عالی جواد نکونام که این نوع پاسها فعلا در تیم استقلال به ندرت شاهد آن باشیم و ضربه سر ضرب و بدون مکث فرهاد مجیدی در اولین موقعیتی که بدست آورده بود و توپ را به تور چسباند به دل ما و شاید خیلی از هواداران استقلال چسبید.
چون این گل واقعا یک گل کاملا تاکتیکی که همراه با تکنیک و شم گلزنی فرهاد مجیدی همراه بود و نیز بخاطر تعویض خوبی که امیر قلعه نویی بابت وارد میدان کردن فرهاد از فردا در رسانه ها به تعویض طلایی نام خواهند برد و نیز به عدد 4 رسیدن گلهایمان آنهم توسط فرهاد مجیدی نماد چهارتایی ما برای به رخ کشیدن به قرمزها به دلمان خیلی چسبید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,هفته سوم,امیر قلعه نویی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com